The City That Never Sleeps ^^
Heyy stalker , Thanks because visit my blog. My blog not like your blog.
Enjoy your stay here.. Don't forget to follow okayy Thanks...




posted : Friday, November 18, 2011
title : A LOT OF STORY ! :) :'( :/ :(
Photobucket
Salam
hellloo guyyss... okeokee.. ni ada cerita gempak ni.. macam2  trjadi ke aku.. Yallah ada happy :) .. Ada sedih :'( . ada marah :/ .. haha.. Hurm okeoke.. Bufday aku pada 12 NOV 2011 kan.. Ada dalam 200 ratus lebih yang wish kat fb.. hee ~ thanks a lot ok.. yang text tu pon thanks.. hadiah tak dapat sangat lah.. haha .. almaklumlah dah besar aku pomm xmintak :) ..




Ok nak dengar cerita gembira tak?
OK about berita gembira is.. ada yang cakap aku ni comel,handsome and ada yang minta couple.. hahaahaahaa
terasa hebat pulokk.. hahaa.. foyosss... serious aku gembira. haha.. korang amacam? harini gembira?




Ok cerita Sedih pulak?
Ok tadi ptg aku gi umah miera mierot and ada sepupu dia azi.. okee.. firstly kita orang gi kedai beli topup and bulu tangkis ..After that balk main badmintoon..tngkn aku kan sakit so susah lahh nak main..then miera bagi aku buah delima.. aumm sedapp.. mak dia import dari mekkah.. mak dia dapat gi haji ngn bapak dia.. then before balik kita orang crita about khidupan msing2 .. haha ! miera and aku apa lagi mengalir lah ! haha..
cerita sedih kedua aku ialah
tangan aku terkoyak kene pintu kaca rumah kawan and kene jahit.. 8 jarum..sakit dherr... haaha.. xpe lah 

sbr jelah kann :(




Ok cerita Yang buat aku naik meresap pulak !?
Ok tadi ada sorg budak ayer baloi ni.. dah lah add aku.. then kenal pon x tetiba chat ceni.. 


KIMAK: Woi gemok..makan je smpai gemok

Aku: ? GILA?
KIMAK: aku xphm pe kau ckp..aku phm bhse keling je.
Aku:SORRY AKU XLAYAN ORG KAFIR ,ORG ISLAM JE.
KIMAL:Kau jangn smpai aku lempang kau.
Aku:Kesah? sial nah !
KIMAK:OFF -.-
AKu: Takot leteww sampai off. ! haaha


sial x ayat aku? haha.. and certa buat aku meresap ialah ada org negro ni..dah kenal lebih setahun tapi dia pikir aku perempuan .. bofodofo je.. haha.. sengal kan..then tiba2 tadi aku tanya lah.. yang dia ingat aku lelaki or perempuan then mula lah over.. dah malu lah katakan.. ahahaa




Ok lah weyhh.. aku mals nak update sngt.
Ah esok pagi aku nak hang sat dengan,Shabbie yanaa,echa chaa,arebiy eiyra and zharfan azman.. heee tak sabar weyhhh... nak makan tutti frutti.. aummmm.. hehe..nak tgk aku bukan tomboyy.. haaaaha.. kbhoii. salam


END HERE ~