The City That Never Sleeps ^^
Heyy stalker , Thanks because visit my blog. My blog not like your blog.
Enjoy your stay here.. Don't forget to follow okayy Thanks...




posted : Friday, August 19, 2011
title : Shopping Rayeee :)
Photobucket

Salam stalker sekalian.............
Apa habak...Kami baik joo....HAHA.....act hari ni aku seronokk  mcm-2 yang berlaku and i was like it....Wahhh apa yang terjadi dalam hidup aku todayy??Nak tahu ke...Tak payah lah weyhhh..Nyemak jee...#eh epi kurang ajar nah kau....siot dah kau sebok nak cerita kan so cerita lah...HAHA...EPI MULA GILA...kuang kuang kuang...okayy let's start the storyy okayyy..........




Firstly......
Aku kat sekolah tadi eh before pergi sekolah nak naik motor then my father sayyy No no no no no and i sayy yeah yeah yeah yeah yeah...Eh dah mcm lagu Bruno mars#abg aku...HAHA....then aku merajok#sakai nak kau merajok ...Eh suka aku lah derr...hehe...okayy then bapak aku ckp lah kan nanti lepas ambik along dri sekolah tros gi bandar...Aku tak kesah lah kan then tetiba bapak aku ckp yelah tros balikk..Aku apa lagii ingat kan nak beli baju....HAHA




Okayy then sampai sekolah woo sejarah aku naik sikit cg tambah mrkah..alah sikit
sangat ak perlu bangga kott...And Masa seni samping aku buat hal#budak dato' pakai samping hari jumaat :)..Korang ada?Tak da kan..HAHA...okayy then gi tandas aloo ponat edenn...



Last-2 aku main buat pape jee coz lagi sejam nak balikkk
Then masa mathh woooo waa suka lahh...Cikgu ajar waa pahammm sebb tak ngntokk....Hahh tadi time sjrg cikgu suh anatar buku dah lah tak wat pape ...Nasib baik sempatt wakaaka...


Thenn balikk...
Tetiba buka pintu kete ada seluar and baju spare dlm hati confirm nak pegi bandarr....
Jyeahhh betoolll lahh...Ayah kami nak bawak kami pergi beli baju rayoo...Hang dah beli??#loghat perok.. :P
Wahhh tahun ni baju aku colour biru kehijau-hijauan..then tadi aku beli seluar jeans tuh jee..



After that gi bazar nak beli makann buka
nampak jam ni..Woo cntikk then waa minta bapak waa duit...then dia bgi RM 150...alahaii yah jam tu brape je kott...Then suh belikan jam adik aku sekali...Jyeahhh aku beli tu jee lahhhha..


Malam ni lepas bapak aku balik terawih aku teros pergi
shopping mall beli baju jalan and sandal...and pape jee lah yang aku nak beli.HAHA
Aduhaii tahun ni aku pakai baju full colour cicak#HITAMPUTIH...ahaha



Okayy guyss sampai ni jelah yee...
Tangan penat menaip bukan ad yang nak baca ponn kan kalau pepanjang..nanti aku SS pula#Syok sendiri...
Okayyy lah bobii salam



Nota tapak kaki BigFoot:suka hati korang nak cakap aku ni jakon or what okayy...aku tak kesah okayy :P