The City That Never Sleeps ^^
Heyy stalker , Thanks because visit my blog. My blog not like your blog.
Enjoy your stay here.. Don't forget to follow okayy Thanks...




posted : Saturday, August 6, 2011
title : Birthday??

Salam readers sekalian..
How ar you??Fine or tak??HAHA..ur aku boring act...So tak tahu nak buat apa..Belog aku  cANTIK tak??Mesti tak kan pada sesiapa yang blog dia superb msti ckp aku punya blog tak cntik..Hurmm tak pelah apa aku kesah..Aku yang nak mcm ni...HAHA...nyanyah je kan..Hurmm


Okayy back to title about Besdy..
Apa yang kene mngena dgn besday??Apa yg terjadi???Nak tahu takk??Mesti tak nak tahu kan..Eh ada aku kesah ke...Kalau tak nak baca baik tak payah walk blog aku...Pfstt sorry guys akhir-2 nih aku emo smcm je...Haih
okayy let start story ok

Hurmm ..Pada hari jumaat lepas..
Birtday classmate aku farhana...Then budk-2  perempuan semua nak buat kejutan...Okayy konon nya dia org tanak layan lah kawan aku nih farhana...Dah bgtahu semua kengkawan jangn layan dia...Then dia org ni plan nak kene kan dia dengan cara masuk kan duit dalam beg farhana ni..Then ckp ad duit hilang .Pham tak??

Dia org kumpul duit then letak dlm beg farhana
Then mse nak balik tu Kita org check beg masing-2...Then smpai beg farhana kononnye kitaorg tuduh dia amik...Last-2 dia ckp aku dah tahu semua nyaa...

ANd kami semua just can mengeluh lah kan..
Yelah penat je rncg last-2 dia dah tahu haihh....But yg paling aku tak tahan lakonan kawan-2 aku si fatin mmg mantapp dia kononnya nangis bagai nak apa sebb kononnya duit dia yg lang..Haha...chayokk lah..HEHE


Hurmm korang msti bosan kan aku bebel bnyk cmnie..Okayy
lah kalau macm tu aku stop jelh ye..HEHE..lagi pon malas act nak update pepnjg bukan ad yg  baca kan..
Okayy lah stalker sekalian..ASSALAMMUALAIKUM...Tadadadaaa.HEHE


Labels: